პროფესიული განვითარება–ტრენინგების რეფლექსიები


                                                            რეფლექსია–1    /  15–16–ოქტომბერი  2016 წელი/☺
ტრენინგის ჩატარების თარიღი–15/10 –პირველი დღე  ( 6 სთ)
ტრენინგის დასახელება–" მოსწავლეზე ორიენტირებული სწავლების მიდგომები
ჩამტარებელი ორგანიზაცია–მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი"/– აშშ–ის ათასწლეულის გამოწვევის კორპორაციის (MCC) მხარდაჭერით/
ჩატარების ადგილი– წყალტუბო. N1 საჯარო სკოლა
ტრენერი–თინათინ სვანაძე
ხანგრძლივობა–2 დღე  12 საათი
მოდული 1–დღ 1–" მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწავლო გარემოს მახასიათებლები"

 მიზნები –1. მოსწავლეთა ინდივიდუალური თავისებურებების გათვალისწინება;
 2. კვლევის ინსტრუმენტები
 3. დიფერენცირებული მიდგომები;
4.  მოსწავლეთა მოტივაცია
დღე  2–– კონსტრუქტივისტული თეორიები–/წინარე ცოდნის, გამოცდილებისა და შეხედულებების გათვალისწინების მნიშვნელობა/
 მიზნები– მასწავლებლებმა შეძლონ მიაწოდონ მოსწავლეებს მაღალი დონის სააზროვნო უნარების განმავითარებელი დავალებები; შეუწყოს ხელი მოსწავლეების კრიტიკული აზროვნების , პრობლემების ანალიზისა და მათი გადაჭრის უნარის უნარის განვითარებას;
 მასწავლებელმა წაახალისოს აქტიური, პრაქტიკული სწავლების პროცესი, რაც გაუადვილებს მოსწავლეებს მიღებული ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენებას;ტრენინგის მოკლე შინაარსი –ტრენინგი მრავალფეროვანი აქტივობებს მოიცავდა:

  • წინასატრენინგო საშინაო დავალების პრეზენტაცია; დავალების შეჯამება
  • ერთი მოსწავლის საჭიროებების დადგენა
  • კვლევის მეთოდები: დაკვირვება, ინტერვიუ, კითხვარი, ფოკუს–ჯგუფი, გამოკითხვა, ტესტირება,ექსპერიმენტი.
  • დიფერენცირებული მიდგომები;
  • მოსწავლეთა მოტივაცია, დემოტივაცია
  • შედეგების გაუმჯობესება
  • სიტუაციები გაკვეთილიდან/ანალიზი
  • ვიდეო–ჩვენება და ანალიზი
  • "სასწავლო გაჩერებები"
  • დისკუსია; 
  • კითხვა
  • ტრენერის უკუკავშირი
  • საშინაო დავალება
რა იყო ჩემთვის მნიშვნელოვანი და ახალი?
–ჩემთვის ახალი იყო აქტივობა–"სასწავლო გაჩერებებით".
ტრენინგში მონაწილეობამ რა შემატა თქვენს გამოცდილებას?
–აქტივობები დავგეგმო  ისეთი ინოვაციური მეთოდების გამოყენებით, რომელიც მოსწავლეს აღუძრავს დასმული საკითხისადმი   ღრმად  შესწავლის სურვილს და რომლის განხორციელებაშიც მოსწავლე  იქნება აქტიური , მასწავლებელი კი მხოლოდ დამხმარე .
    კოლეგებს გავუზიარებ ჩემს მიღებულ ცოდნას და აქტიურად გამოვიყენებ პრაქტიკაში
☺☺
     

                                        რეფლექსია–2    /  ☺
ტრენინგის ჩატარების თარიღი–       10–11–დეკემბერი  2016 წელი/  ( 6 სთ)
ტრენინგის დასახელება–პროფესიული განვითარება; ქოუჩების ფუნქციები და მოვალეობები
ჩამტარებელი ორგანიზაცია–  დაწყებითი განათლების პროექტი –განათლების სამინიტროსთან ერთად
ჩატარების ადგილი– ქუთაისი. N1 საჯარო სკოლა
ტრენერი– იაგო ....................;   ალექსანდრე ბაძგარაძე;
ხანგრძლივობა–2 დღე  12 საათი
 მიზანი –.    / ქოუჩების ფუნქციები და მოვალეობები/

;ტრენინგის მოკლე შინაარსი –ტრენინგი მრავალფეროვანი აქტივობებს მოიცავდა:
  • ეროვნული სასწავლო გეგმების   შედარება  /ესგ–2011   და ესგ–2017 /
  • ჯიპრაიდის კვლევის შედეგები–პრობლემათა ანალიზის შედეგად დადგენილი ხარვეზები მათემატიკის სწავლებაში;
  •  პრეზენტაცია–ქოუჩების მოვალეობები: ტრენინგ კურსები, ელ.   სესიების წარმართვა; მასწავლებელთა სასწავლო ჯგუფების შეხვედრა; /მინ 8 შეხვედრა/გაკვეთილზე დაკვირვება დირექტორის მიერ; გაკვეთილზე დაკვირვება დირექტორისა და ქოუჩის მიერ ერთად; გაკვეთილზე დაკვირვება ქოუჩის  მიერ /მინ 6 გაკვეთილი/
  • დიფერენცირებული მიდგომები;
  • მოსწავლეთა მოტივაცია, დემოტივაცია
  • შედეგების გაუმჯობესება
  • სიტუაციები გაკვეთილიდან/ანალიზი
რა იყო ჩემთვის მნიშვნელოვანი და ახალი?
–ჩემთვის ახალი იყო აქტივობა–ესგ–2017 –ს ცვლილებები
ტრენინგში მონაწილეობამ რა შემატა თქვენს გამოცდილებას?
–აქტივობები დავგეგმო  ისეთი ინოვაციური მეთოდების გამოყენებით, რომელიც მოსწავლეს აღუძრავს დასმული საკითხისადმი   ღრმად  შესწავლის სურვილს და რომლის განხორციელებაშიც მოსწავლე  იქნება აქტიური , მასწავლებელი კი მხოლოდ დამხმარე .
    კოლეგებს გაუზიარებ ჩემს მიღებულ ცოდნას და აქტიურად გამოვიყენებ პრაქტიკაში
☺☺          



              რეფლექსია–3    /  ☺
ტრენინგის ჩატარების თარიღი–       21–იანვარი  2017 წელი/  ( 6 სთ)
ტრენინგის დასახელება–პროფესიული განვითარება; ქოუჩების ფუნქციები და მოვალეობები
ჩამტარებელი ორგანიზაცია–დაწყებითი განათლების პროექტი –განათლების სამინიტროსთან ერთად
ჩატარების ადგილი– ქუთაისი. N1 საჯარო სკოლა
ტრენერი– იაგო ....................;   ალექსანდრე ბაძგარაძე;
ხანგრძლივობა–1 დღე  6 საათი
 მიზანი –მათემატიკის ქოუჩების მომზადება საკლასო დაკვირვებისა და უკუკავშირის სესიის ეფექტურად წარმართვისათვის; 

;ტრენინგის მოკლე შინაარსი –ტრენინგი მრავალფეროვანი აქტივობებს მოიცავდა–

  • ქოუჩის როლი;
  • ქოუჩისა და მასწავლებლის თანამშრომლობა;
  • საკლასო დაკვირვების პროცესის მიმოხილვა;
  • გაკვეთილის გეგმის განხილვა და ანალიზი;
  • ეფექტური უკუკავშირის მიწოდება;
  • საკლასო დაკვირვების ანგარიში;
  • ტრენერის დაკვირვება და უკუკავშირი

კოლეგებს გაუზიარებ ჩემს მიღებულ ცოდნას და აქტიურად გამოვიყენებ პრაქტიკაში
☺☺       


              რეფლექსია–4   /  ☺
ტრენინგის ჩატარების თარიღი–       04. 02   2017 წელი/  ( 6 სთ)
ტრენინგის დასახელება– ტრენინგი ქოუჩებისთვის –საგნობრივი ტრენინგის მოდული– 1  მათემატიკაში
ჩამტარებელი ორგანიზაცია–დაწყებითი განათლების პროექტი –განათლების სამინიტროსთან ერთად
ჩატარების ადგილი– ქუთაისი. N1 საჯარო სკოლა
ტრენერი– ზურაბ ვახანია
ხანგრძლივობა–1 დღე  6  საათი
 მიზანი –   დაწყებითი  საფეხურის ქოუჩებისთვის რეკომენდაციების მიცემა მათემატიკის ელექტრონული ტრენინგების წარმართვასთან დაკავშირებით

;ტრენინგის მოკლე შინაარსი –ტრენინგი მრავალფეროვანი აქტივობებს მოიცავდა

  • ზოგადი რეკომენდაციები ტრენინგის წარმართვასთან დაკავშირებით;
  • კითხვებზე პასუხის გაცემა–/თეორიული კურსი/ საშინაო დავალებიდან;
  • დავალებების განხილვა–დამოუკიდებელი სამუშაოს ამოცანები
  • ტესტის შესრულების რამდენიმე ზოგადი რეკომენდაციები;
  • პრეტესტის დავალებების ანალოგიური ამოცანების ამოხსნა– ანალიზი;


კოლეგებს გაუზიარებ ჩემს მიღებულ ცოდნას და აქტიურად გამოვიყენებ პრაქტიკაში
☺☺       

   რეფლექსია–5    /  11, 12–თებერვალი 2017 წელი/☺
ტრენინგის ჩატარების თარიღი–11/02 –პირველი დღე  ( 6 სთ)
ტრენინგის დასახელება–მოდული–2 " მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწავლო გარემო–სწავლებისა და შეფასების სტრატეგიები" 
ჩამტარებელი ორგანიზაცია–მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი"/– აშშ–ის ათასწლეულის გამოწვევის კორპორაციის (MCC) მხარდაჭერით/
ჩატარების ადგილი– წყალტუბო. N1 საჯარო სკოლა
ტრენერი–თინათინ სვანაძე
ხანგრძლივობა–2 დღე  12 საათი
მოდული 2–
დღე 1–სესია–1 "სასწავლო მიზნების გაზომვადი ტაქსონომიების შექმნა"

 მიზნები და შედეგები–1. ერთმანეთისაგან განვასხვავეთ სასწავლო მიზნების სხვადასხვა კატეგორია ;
 2. გავეცანით და გავაანალიზეთ გაზომვადი სასწავლო მიზნების მახასიათებლების კონკრეტული მაგალითები;
 3.შევქმენით გაზომვადი მიზნების ტაქსონომია ესგ–ზე დაყრდნობით;
   სესია–2  – "განმსაზღვრელი შეფასება: შეფასების ძირითადი პრინციპები და რუბრიკა, როგორც განმსაზღვრელი და ამავდროულად , განმავითარებელი შეფასების ინსტრუმენტი;
1. აღვწერეთ შეფასების სხვადასხვა მეთოდის დადებითი და უარყოფითი მხარეები;
2. გავეცანით შეფასების ოთხ ძირითად პრინციპს და შევაფასეთ  რეალური სასწავლო სიტუაციები ამ კონტექსტში;
3. შევქმენით შეფასების რუბრიკა შეფასების პრინციპების გათვალისწინებით;
4. გავეცანით ქვიზის ჩატარების ტექნიკას;
დღე  2––სესია1 – განმავითარებელი შეფასება: კონკრეტული ტექნიკები და ინსტრუმენტები;

  • გავეცანით განმავითარებელი შეფასების მიზანს, შეფასების ინსტრუმენტებს და ვიმსჯელეთ განმავითარებელი შეფასების მნიშვნელობაზე; გამოვიყენეთ განმავითარებელი შეფასების ინსტრუმენტები
სესია–2– გაკვეთილის დაგეგმვა და ანალიზი   

  • შევაფასეთ გაკვეთილის გეგმა
  • დავგეგმეთ გაკვეთილი ტრენინგზე შესწავლილი საკითხების გათვალისწინებით      სესია–3 –სწავლების მოდიფიცირება გენდერის , სოციალური განსხვავებებისა და განსაკუთრებული საჭიროების შესაბამისად; 
  •  დავადგინეთ ის ფაქტორები, რომლებიც გავლენას ახდენს  სხვადასხვა ჯგუფის წარმომადგენლების სწავლასა და კარიერის არჩევაზე;
  • ვიმსჯელეთ STEM–ის საგნების სწავლების მიმართულებით არსებულ ბარიერებზე  მოსწავლეთა სხვადასხვა ჯგუფისათვის;
  • ვიმსჯელეთ მასწავლებლის როლზე აღნიშნული ბარიერების აღმოფხვრაში;

ტრენინგში მონაწილეობამ რა შემატა თქვენს გამოცდილებას?
–მიუხედავად იმისა, რომ კარგად ვერკვეოდი ბლუმის ტაქსონომიაში, უკვე ვისწავლე,  თუ  როგორ გამოვიყენო მახასიათებელი ზმნები გაზომვადი (მოსწავლის ქცევა, პირობა, მიღწევის დონის კრიტერიუმი) და არაგაზომვადი სასწავლო მიზნების ფორმულირებისას.
    კოლეგებს გავუზიარებ ჩემს მიღებულ ცოდნას და აქტიურად გამოვიყენებ პრაქტიკაში
☺☺





   რეფლექსია–N6   /  ☺
ტრენინგის ჩატარების თარიღი–       18. 02   2017 წელი/  ( 6 სთ)
ტრენინგის დასახელება– ტრენინგი ქოუჩებისთვის –საგნობრივი ტრენინგის მოდული– 2  მათემატიკაში
ჩამტარებელი ორგანიზაცია–დაწყებითი განათლების პროექტი –განათლების სამინიტროსთან ერთად
ჩატარების ადგილი– ქუთაისი. N1 საჯარო სკოლა
ტრენერი– მევლუდი ბარდაველიძე
ხანგრძლივობა–1 დღე  6  საათი
 მიზანი –   დაწყებითი  საფეხურის ქოუჩებისთვის რეკომენდაციების მიცემა მათემატიკის მე–2 მოდულის შესახებ   

;ტრენინგის მოკლე შინაარსი –ტრენინგი მრავალფეროვანი აქტივობებს მოიცავდა

  • ზოგადი რეკომენდაციები ტრენინგის წარმართვასთან დაკავშირებით;
  • კითხვებზე პასუხის გაცემა–/თეორიული კურსი/ საშინაო დავალებიდან;
  • დავალებების განხილვა–დამოუკიდებელი სამუშაოს ამოცანები
  • ტესტის შესრულების რამდენიმე ზოგადი რეკომენდაციები;
  • პრეტესტის დავალებების ანალოგიური ამოცანების ამოხსნა– ანალიზი;


კოლეგებს გაუზიარებ ჩემს მიღებულ ცოდნას და აქტიურად გამოვიყენებ პრაქტიკაში
☺☺     
სკოლაში  ჩატარებული საგნობრივი –მათემატიკის პირველი მოდულის (3 სესია) ტრენინგის ამსახველი ფოტო–მასალა





მეორე მოდულის ამსახველი ფოტომასალა (3 სესია)  23.02 ;       27.02        2.03







II მოდულის N3 სესია  2 მარტი 2017 წელი
 რეფლექსია–N7   /  ☺
ტრენინგის ჩატარების თარიღი–       18. 03   2017 წელი/  ( 6 სთ)
ტრენინგის დასახელება– ტრენინგი ქოუჩებისთვის –საგნობრივი ტრენინგის მოდული– 3  მათემატიკაში
ჩამტარებელი ორგანიზაცია–დაწყებითი განათლების პროექტი –განათლების სამინიტროსთან ერთად
ჩატარების ადგილი– ქუთაისი. N1 საჯარო სკოლა
ტრენერი– მევლუდი ბარდაველიძე
ხანგრძლივობა–1 დღე  6  საათი
 მიზანი –   დაწყებითი  საფეხურის ქოუჩებისთვის რეკომენდაციების მიცემა მათემატიკის მე–3 მოდულის შესახებ  –წილადები და ათწილადები 

;ტრენინგის მოკლე შინაარსი –ტრენინგი მრავალფეროვანი აქტივობებს მოიცავდა
  • კითხვებზე პასუხის გაცემა–/თეორიული კურსი/ საშინაო დავალებიდან;
  • დავალებების განხილვა–დამოუკიდებელი სამუშაოს ამოცანები
  • ტესტის შესრულების რამდენიმე ზოგადი რეკომენდაციები;
  • პრეტესტის დავალებების ანალოგიური ამოცანების ამოხსნა– ანალიზი;


კოლეგებს გაუზიარებ ჩემს მიღებულ ცოდნას და აქტიურად გამოვიყენებ პრაქტიკაში
☺☺   


 რეფლექსია– N8 /  1, 2–აპრილი  2017 წელი/☺
ტრენინგის ჩატარების თარიღი–1/04 –პირველი დღე  ( 6 სთ)
ტრენინგის დასახელება–მოდული–3 " სასწავლო პროცესის პოზიტიური მართვა და მზაობა პროფესიული განვითარებისთვის";
ჩამტარებელი ორგანიზაცია–მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი"/– აშშ–ის ათასწლეულის გამოწვევის კორპორაციის (MCC) მხარდაჭერით/
ჩატარების ადგილი– წყალტუბო. N1 საჯარო სკოლა
ტრენერი–ირინა აბდალაძე
ხანგრძლივობა–2 დღე  12 საათი
მოდული 3













რეფლექსია–N9  /  ☺
ტრენინგის ჩატარების თარიღი–       8. 04   2017 წელი/  ( 6 სთ)
ტრენინგის დასახელება– ტრენინგი ქოუჩებისთვის –საგნობრივი ტრენინგის მოდული– 4 მათემატიკაში
ჩამტარებელი ორგანიზაცია–დაწყებითი განათლების პროექტი –განათლების სამინიტროსთან ერთად
ჩატარების ადგილი– ქუთაისი. N1 საჯარო სკოლა
ტრენერი– მევლუდი ბარდაველიძე
ხანგრძლივობა–1 დღე  6  საათი
 მიზანი –   დაწყებითი  საფეხურის ქოუჩებისთვის რეკომენდაციების მიცემა მათემატიკის მე–4  მოდულის შესახებ  –გეომეტრია

;ტრენინგის მოკლე შინაარსი –ტრენინგი მრავალფეროვანი აქტივობებს მოიცავდა
  • კითხვებზე პასუხის გაცემა–/თეორიული კურსი  პლანიმეტრიის ცნებათა სისტემა; სტერეომეტრიის ცნებათა სისტემა; 
  • დავალებების განხილვა–დამოუკიდებელი სამუშაოს ამოცანები
  • ტესტის შესრულების რამდენიმე ზოგადი რეკომენდაციები;
  • მოსწავლის მიერ დაშვებული შეცდომების გასწორება.
  • პრეტესტის დავალებების ანალოგიური ამოცანების ამოხსნა– ანალიზი;


კოლეგებს გაუზიარებ ჩემს მიღებულ ცოდნას და აქტიურად გამოვიყენებ პრაქტიკაში
☺☺ 
რეფლექსია–N10  /  ☺
ტრენინგის ჩატარების თარიღი–       29. 04   2017 წელი/  ( 6 სთ)
ტრენინგის დასახელება– ტრენინგი ქოუჩებისთვის –საგნობრივი ტრენინგის მოდული– 5  მათემატიკაში
ჩამტარებელი ორგანიზაცია–დაწყებითი განათლების პროექტი –განათლების სამინიტროსთან ერთად
ჩატარების ადგილი– ქუთაისი. N1 საჯარო სკოლა
ტრენერი– სერგო დურგლიშვილი
ხანგრძლივობა–1 დღე  6  საათი
 მიზანი –   დაწყებითი  საფეხურის ქოუჩებისთვის რეკომენდაციების მიცემა მათემატიკის მე–5  მოდულის შესახებ  –ზეპირი ანგარიშის  ადვილი ხერხები

;ტრენინგის მოკლე შინაარსი –ტრენინგი მრავალფეროვანი აქტივობებს მოიცავდა
  • თეორიული ნაწილის განხილვა  –
  • 1.     რა საჭიროა ზეპირი ანგარიშის უნარჩვევათა განვითარება ;
  • 2. არითმეტიკულ მოქმედებათა ალგებრული თვისებები ;
  • 3.  ზეპირი ანგარიშის ადვილი ხერხები;
  •  4. რიცხვითი გამოსახულება და მისი რიცხვითი მნიშვნელობა; მოქმედებათა შესრულების თანმიმდევრობა რიცხვით გამოსახულებაში; 
  • 5. გამოთვლების სწრაფი და უხეში გადამოწმების ხერხები;
  • 6. მოსწავლეთა მიერ შეთხზული სტრატეგიები;
  • 7. განტოლება;
  • 8. პროცენტი;    
  • კითხვებზე პასუხის გაცემა–/თეორიასთან დაკავშირებული საკვანძო შეკითხვები   
  • დავალებების განხილვა–დამოუკიდებელი სამუშაოს ამოცანები
  • მოსწავლის მიერ დაშვებული შეცდომების გასწორება.
  • პრეტესტის დავალებების ანალოგიური ამოცანების ამოხსნა– ანალიზი;


კოლეგებს გაუზიარებ ჩემს მიღებულ ცოდნას და აქტიურად გამოვიყენებ პრაქტიკაში
☺☺ 

რეფლექსია–N11  /  ☺
ტრენინგის ჩატარების თარიღი–       21. 05   2017 წელი/  ( 6 სთ)
ტრენინგის დასახელება– ტრენინგი ქოუჩებისთვის –საგნობრივი ტრენინგის მოდული– 6  მათემატიკაში
ჩამტარებელი ორგანიზაცია–დაწყებითი განათლების პროექტი –განათლების სამინიტროსთან ერთად
ჩატარების ადგილი– ქუთაისი. N1 საჯარო სკოლა
ტრენერი– გენო ....
ხანგრძლივობა–1 დღე  6  საათი
 მიზანი –   დაწყებითი  საფეხურის ქოუჩებისთვის რეკომენდაციების მიცემა მათემატიკის მე–6  მოდულის შესახებ  –რიცხვების გაყოფადობა

;ტრენინგის მოკლე შინაარსი –ტრენინგი მრავალფეროვანი აქტივობებს მოიცავდა
  • თეორიული ნაწილის განხილვა  –
  • 1.     ნატურალური რიცხვების გამყოფები და ჯერადები. გაყოფადობის ნიშნები.
  • 2. მარტივი და შედგენილი რიცხვები;
  • 3. რამდენიმე ნატურალური რიცხვების უსჯ და უსგ
  • 4. რიცხვთა და სიდიდეთა პროპორციული წყებანი.
  • 5. პროპორცია. პროცენტი და პროპორციულობა.
  • კითხვებზე პასუხის გაცემა–/თეორიასთან დაკავშირებული საკვანძო შეკითხვები   
  • დავალებების განხილვა–დამოუკიდებელი სამუშაოს ამოცანები
  • მოსწავლის მიერ დაშვებული შეცდომების გასწორება.
  • კავშირი " საქართველოს დაწყებითი განათლების პროექტთან"–სადიაგნოსტიკო შეფასება.
  • კავშირი " საქართველოს დაწყებითი განათლების პროექტთან"–სახალისო საკლასო აქტივბობა
კოლეგებს გაუზიარებ ჩემს მიღებულ ცოდნას და აქტიურად გამოვიყენებ პრაქტიკაში
☺☺ 

რეფლექსია–N12  /  ☺
ტრენინგის ჩატარების თარიღი–       26. 05   2017 წელი/  ( 4 სთ)
ტრენინგის დასახელება– 1:1 ელექტრონული სწავლების დანერგვა-1 კლასი
ჩამტარებელი ორგანიზაცია-მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
ჩატარების ადგილი– ქუთაისი. მასწავლებელთა სახლი
ტრენერი– ინგა კახიანი ....
ხანგრძლივობა–1 დღე  4  საათი
 მიზანი –    პირველი კლასის დამრიგებლების პროფესიული განვითარება ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების ათვისებისა და გამოყენების კუთხით, რაც ხელს შეუწყობს 1:1 ელექტრონული სწავლების ეფექტურად დანერგვას, სასწავლო გარემოს გაუმჯობესებას ელექტრონული რესურსების შექმნისა და გამოყენების გზით.

;ტრენინგის მოკლე შინაარსი –ტრენინგი მრავალფეროვანი აქტივობებს მოიცავდა
  • თეორიული ნაწილის განხილვა  –
ტრენინგის მიზნები, მისაღწევი შედეგები, განრიგი, მუშაობის ფორმები და წესები, საორგანიზაციო საკითხები; ` ეროვნული სასწავლო გეგმის მოთხოვნები ინფორმაციულსაკომუნიკაციო ტექნოლოგიებში, ისტ-ის
როლი და მიზნები სასწავლო პროცესში; ` სწავლება-სწავლის თანამედროვე მიდგომები და საინფორმაციო ტექნოლოგიები; ` მასწავლებლის ისტ-კომპეტენციის სტანდარტი; ` მაუსთან და კლავიატურასთან მუშაობა
ტრენინგი საკმაოდ საინტერესო და შრომატევადი იყო.
კოლეგებს გაუზიარებ ჩემს მიღებულ ცოდნას და აქტიურად გამოვიყენებ პრაქტიკაში
☺☺ 
რეფლექსია–N13  /  ☺
ტრენინგის ჩატარების თარიღი–       27. 05   2017 წელი/  ( 4 სთ)    მე-2 დღე
ტრენინგის დასახელება– 1:1 ელექტრონული სწავლების დანერგვა-1 კლასი
ჩამტარებელი ორგანიზაცია-მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი
ჩატარების ადგილი– ქუთაისი. მასწავლებელთა სახლი
ტრენერი– ინგა კახიანი ....
ხანგრძლივობა–1 დღე  2  საათი
 მიზანი –    პირველი კლასის დამრიგებლების პროფესიული განვითარება ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების ათვისებისა და გამოყენების კუთხით, რაც ხელს შეუწყობს 1:1 ელექტრონული სწავლების ეფექტურად დანერგვას, სასწავლო გარემოს გაუმჯობესებას ელექტრონული რესურსების შექმნისა და გამოყენების გზით.

;ტრენინგის მოკლე შინაარსი –ტრენინგი მრავალფეროვანი აქტივობებს მოიცავდა
  • თეორიული ნაწილის განხილვა  და პრაქტიკული უნარ-ჩვევები
მოქმედებები ფაილებსა და საქაღალდეებზე; ფაილის ტიპები
ტექსტის შეტანა და ფორმატირება ტექსტურ რედაქტორში
ტრენინგი საკმაოდ საინტერესო იყო. პასუხი გაეცა გაურკვეველ საკითხებს.

კოლეგებს გავუზიარებ ჩემს მიღებულ ცოდნას და აქტიურად გამოვიყენებ პრაქტიკაში
☺☺ 

რეფლექსია–  საგნობრიბი ტრენინგი მათემატიკაში-
  /  24. 25, 26, 27 –/  აგვისტო 2017 წელი/☺
ტრენინგის ჩატარების თარიღი–24/08 –პირველი დღე  ( 6 სთ)
ტრენინგის დასახელება–" მოსწავლეზე ორიენტირებული სწავლების მიდგომები ; 
ჩამტარებელი ორგანიზაცია–მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი"/– აშშ–ის ათასწლეულის გამოწვევის კორპორაციის (MCC) მხარდაჭერით/
ჩატარების ადგილი– წყალტუბო. N1 საჯარო სკოლა
ტრენერი–ლია კობესაშვილი
ხანგრძლივობა–4 დღე  24  საათი
მოდული " აქტიური სწავლება მათემატიკაში"
დღე 1–სესია–1 "სასწავლო მასალის სირთულის დონეები   ბლუმის  ტაქსონომა"
სესია– 1. ამოცანების სირთულის დონეების განსაზღვრა და კატეგორიზაცია
სესია– 2.ბლუმის ტაქსონომიის გააზრება მათემატიკის კონტექსტში;
სესია–3 სხვადასხვა კოგნიტური დონის კითხვების დასმა მათემატიკის სწავლებისას'

დღე  2
–სესია1 –შეცდომა თუ ახალი შესაძლებლობა; მოსწავლის ნაშრომის ანალიზი და მისი გამოყენება;
სესია 2- განმავითარებელი შეფასება მათემატიკის სწავლებისას;
სესია3- ეფექტიანი შეფასების დიზაინი მათემატიკაში;
დღე  3-ისტ ინტეგრირება მათემატიკის სწავლებისას;
სესია-1  ვირტუალური საკლასო  ოთახის შექმნა და სასწავლო ვიდეომასალის , ელექტრონული ფორმატის სავარჯიშოების და მონაცემთა წყაროების გამოყენება სასწავლო პროცესში
სესია-2  ისტ-ის გამოყენება სადემონსტრაციოდ და კვლევის მიზნით;
სესია-3  დამატებითი ციფრული ინსტრუმენტების გამოყენება სადემონსტრაციოდ და კვლევის მიზნით;

დღე-4  თანამშრომლობითი სწავლება და პრობლემაზე/პროექტზე დაფუძნებული სწავლება მათემატიკაში
სესია-1- პრობლემაზე დაფუძნებული სწავლება  მათემატიკაში;
სესია-2-თანამშრომლობითი სწავლა და კვლევაზე დაფუძნებული სწავლა;
სესია-3-პროექტზე დაფუძნებული სწავლება მათემატიკაში

ტრენინგში მონაწილეობამ რა შემატა თქვენს გამოცდილებას?
ვისწავლე,  თუ  როგორ გამოვიყენო ისტ-ს ახალი ტექნილოგიები მათემატიკის კონტექსტში . პროგრამები: geogebra, Desmos,  Edmodo, ; გავეცანი ხანის აკადემიის ვებგვერდის რესურსებს, შებრუნებული საკლასო ოთახის ფუ ნქციებს, რომელთა შესახებ მიღბულ ცოდნას აქტიურად დავნერგავ გაკვეთილზე.


    კოლეგებს გავუზიარებ ჩემს მიღებულ ცოდნას და აქტიურად გამოვიყენებ პრაქტიკაში
☺☺

















Комментариев нет:

Отправить комментарий