პროექტის მოკლე აღწერა:
პრობლემა :მათემატიკის სასწავლო პროგრამების სირთულის გამო მოსწავლეთა უმრავლესობის უინტერესო დამოკიდებულება მათემატიკისადმი
მიზანი: ინტერესისა და სურვილის გაღვივება მათემატიკის მეცნიერებისადმი
თამაშის გზით.
ამოცანები და განხორციელების
გზები : მათემატიკური თამაშის "ცხრაკლიტურის " ორგანიზებისა და ჩატარებისათვის
უნდა შეიქმნას ე.წ."ნორჩ–მათემატიკოსთა" ჯგუფი მათემატიკის მოყვარული მოსწავლეებით (5 მოსწავლე საშუალო საფეხურიდან) მათთან თანამშრომლობს მათემატიკის 1 მასწავლებელი. ჯგუფი მასწავლებელთან ერთად ქმნის ,იძიებს ,ადგენს სახალისო, თავსატეხ ამოცანებს , ახდენენ ფურცელზე დაწერილი ამოცანების "გაცოცხლებას" ანუ ამზადებენ საჭირო თვალსაჩინოებას , მოდელებს, რომელიც მოსწავლეს ეხმარება ამოცანის მარტივად ამოხსნაში.
მონაწილეთა ასაკი: პროექტში ჩართულია IV -XII კლასის მოსწავლეები
სამუშაო ენა: ქართული
ვადების ხანგრძლივობა:სასწავლო წლის მანძილზე 4–ჯერ (სემესტრში2 ჯერ)
პროექტის შესაძლო აქტივობები
მათემატიკურ თამაშ "ცხრაკლიტურში" მონაწილეობს IV-XII კლასის მოსწავლეებისგან შემდგარი გუნდი (სულ–9 მოსწავლე) თამაშის მსვლელობას წარმართავს ნორჩ–მათემატიკოსთა ჯგუფის ერთ–ერთი წარმომადგენელი.წამყანი წაიკითხავს გუნდის პირველი წევრისათვის განკუთვნილ შეკითხვას .პასუხისათვის მას აქვს 5წთ (რომლისთვისაც ვიყენებთ ქვიშის საათს) .პარალელურად ფორტეპიანოსთან სრულდება მუსიკის ჰანგები.
თუ კითხვაზე გაცემული პასუხი სწორია მაშინ მოსწავლე მიიღებს ცხრაკლიტურის 1 გასაღებს.ასე გრძელდება გუნდის დანარჩენი წევრებისათვის
გუნდის თამაში წარმატებულად რომ ჩაითვალოს, გუნდმა სულ უნდა დააგროვოს 9 გასაღებიდან 5 გასაღები.წარმატების შემთხვევაში გუნდის ყველა წევრი დაჯილდოვდება სუვენირებით და ისინი გახდებიან სკოლის "ნორჩ–მათემატიკოსთა" ჯგუფის წევრები
(გუნდის ყველა წევრს აქვს სამკერდე ნიშანი–მასზე გამოსახულია "ცხრაკლიტურის"
ემბლემა,მითითებულია კლასი,მოსწავლის სახელიდა გვარი.
საგანთა კავშირი " მათემატიკა ყველა მეცნიერების გასაღებია!" თამაშის დროს ვადგენთ,
ვიყენებთ , ისეთ ამოცანებს რომელსაც თითქმის ყველა საგანთან აქვს კავშირი.
პროექტის ფასილიტატორის სახელი :თამარ დვალი
პროექტის ფასილიტატორის ელ. ფოსტა:tamarmari04@gmail.com
პრობლემა :მათემატიკის სასწავლო პროგრამების სირთულის გამო მოსწავლეთა უმრავლესობის უინტერესო დამოკიდებულება მათემატიკისადმი
მიზანი: ინტერესისა და სურვილის გაღვივება მათემატიკის მეცნიერებისადმი
თამაშის გზით.
ამოცანები და განხორციელების
გზები : მათემატიკური თამაშის "ცხრაკლიტურის " ორგანიზებისა და ჩატარებისათვის
უნდა შეიქმნას ე.წ."ნორჩ–მათემატიკოსთა" ჯგუფი მათემატიკის მოყვარული მოსწავლეებით (5 მოსწავლე საშუალო საფეხურიდან) მათთან თანამშრომლობს მათემატიკის 1 მასწავლებელი. ჯგუფი მასწავლებელთან ერთად ქმნის ,იძიებს ,ადგენს სახალისო, თავსატეხ ამოცანებს , ახდენენ ფურცელზე დაწერილი ამოცანების "გაცოცხლებას" ანუ ამზადებენ საჭირო თვალსაჩინოებას , მოდელებს, რომელიც მოსწავლეს ეხმარება ამოცანის მარტივად ამოხსნაში.
მონაწილეთა ასაკი: პროექტში ჩართულია IV -XII კლასის მოსწავლეები
სამუშაო ენა: ქართული
ვადების ხანგრძლივობა:სასწავლო წლის მანძილზე 4–ჯერ (სემესტრში2 ჯერ)
პროექტის შესაძლო აქტივობები
მათემატიკურ თამაშ "ცხრაკლიტურში" მონაწილეობს IV-XII კლასის მოსწავლეებისგან შემდგარი გუნდი (სულ–9 მოსწავლე) თამაშის მსვლელობას წარმართავს ნორჩ–მათემატიკოსთა ჯგუფის ერთ–ერთი წარმომადგენელი.წამყანი წაიკითხავს გუნდის პირველი წევრისათვის განკუთვნილ შეკითხვას .პასუხისათვის მას აქვს 5წთ (რომლისთვისაც ვიყენებთ ქვიშის საათს) .პარალელურად ფორტეპიანოსთან სრულდება მუსიკის ჰანგები.
თუ კითხვაზე გაცემული პასუხი სწორია მაშინ მოსწავლე მიიღებს ცხრაკლიტურის 1 გასაღებს.ასე გრძელდება გუნდის დანარჩენი წევრებისათვის
გუნდის თამაში წარმატებულად რომ ჩაითვალოს, გუნდმა სულ უნდა დააგროვოს 9 გასაღებიდან 5 გასაღები.წარმატების შემთხვევაში გუნდის ყველა წევრი დაჯილდოვდება სუვენირებით და ისინი გახდებიან სკოლის "ნორჩ–მათემატიკოსთა" ჯგუფის წევრები
(გუნდის ყველა წევრს აქვს სამკერდე ნიშანი–მასზე გამოსახულია "ცხრაკლიტურის"
ემბლემა,მითითებულია კლასი,მოსწავლის სახელიდა გვარი.
საგანთა კავშირი " მათემატიკა ყველა მეცნიერების გასაღებია!" თამაშის დროს ვადგენთ,
ვიყენებთ , ისეთ ამოცანებს რომელსაც თითქმის ყველა საგანთან აქვს კავშირი.
პროექტის ფასილიტატორის სახელი :თამარ დვალი
პროექტის ფასილიტატორის ელ. ფოსტა:tamarmari04@gmail.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий